2015. december 17., csütörtök

0. rész

Raven Viktoria Queen

Ez lennék én.


 Nem igazán szeretem a nevem, legalább is a Ravent. Az a baj vele, hogy unisex név és én mindig olyan osztályba kerültem ahol az egyik fiút így hívták. Mindig mindenki ezzel szekált, ezért elkezdtem a Viktoriát használni. Nemrég elváltak a szüleim, apu itthagyott minket és új családot alapított. Anyám nem bírt vele egy városban maradni, ezért elköltöztünk Londonból. A bátyámnak, Benjaminnak sok haverja volt az iskolában ezért ő apához költözött. Már egy hete Californiában vagyunk, de még mindig nem találok el két utcányira sem. Holnap kezdődik az iskola. Ez az egyetlen dolog ami miatt örültem a költözésnek. Egy új esély, új barátok. Sajnos a régi sulimban nem a nevem miatt csúfoltak, hanem amiatt is, hogy szeretek tanulni. Mondhatni stréber vagyok. Az egyetlen ami hiányzik az a bátyám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése